Home

Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 045-5740878
  • info@vdlaarwonen.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Enquete uitslag

Onderstaand treft u de uitslag aan van de enquete.
Terwille van het overzicht hebben wij de antwoorden ingedeeld in hoofdrubrieken. 
Aan de hand daarvan kunt u zelf bepalen of u alle mogelijkheden van het systeem voldoende gebruikt. Of dat u er meer mee zou kunnen doen. 

Veel onderdelen zijn bedoeld om u gemak te bieden.
Andere onderdelen zijn bedoeld om kosten te kunnen besparen. Want wat u digitaal kunt laten plaatsvinden, hoeft u niet meer via de post te doen.
En natuurlijk zijn veel onderdelen ook bedoeld om extra omzet te kunnen maken.

Links ziet u de gestelde vraag. En rechts hoeveel procent van de respondenten dit onderdeel daadwerkelijk gebruikt

Gebruiksgemak voor u. Maar is uw website ook voldoende  'klantvriendelijk'  
Gebruikt u de mogelijkheid ontvangen berichten door te mailen 80%
Formulieren vooraf invullen en ter ondertekening aan uw klant mailen 12%
Hebt u daarvoor een vaste verzendtekst ingesteld 10%
Hebt u de layout van de 'formulieren' aangepast aan uw eigen briefpapier 9%
Gebruikt u de mogelijkheid rechtstreeks in te loggen op extranetten 2%
Stuurt u ontvangen berichten automatisch door naar uw diverse afdelingen 4%
Ontvangt u van ontvangen berichten ook een kopie in uw email-box 26%
Hebt u iedere medewerker een eigen inlogcode gegeven 4%
Hebt u meerdere systeembeheerders benoemd 3%
   
De vragen over kostenbesparing via uw website  
Verwijst u uw klanten actief naar de aanwezige digitale formulieren 96%
Verwijst  u uw klanten actief naar de aanwezige DossierNet-rekentools 83%
Hebt u uw eigen formulieren toegevoegd aan uw website 46%
Gebruikt u de DossierNet-rekentools ook in uw reclamecampagnes 6%
   
De vragen over het maken van extra omzet via uw website  
Maakt u gebruik van de optimalisatievelden om beter te scoren in zoekmachines 15%
Gebruikt u de statische lichtkrant 84%
Is die aanklikbaar gemaakt 15%
Gebruikt u de dynamische lichtkrant 9%
Is die aanklikbaar gemaakt 4%
Verwijst u uw klanten actief naar de pagina 'actuele hypotheekrentes' 19%
Verwijst u uw klanten actief naar de grafiek 'renteverwachting' 9%
Hebt u externe modules toegevoegd aan uw website (Rolls, Voogd. London, DAS e.d.) 48%
Verwijst u uw klanten er ook actief naar 10%
   
De vragen over inrichting en klantvriendelijk maken van uw website  
Gebruikt u alleen DossierNet-nieuws 64%
Voegt u ook uw eigen nieuwsberichten toe 36%
Hebt u de retourboodschappen aangepast aan uw eigen wensen 19%
Stelt u via afzonderlijke schermen uw medewerkers voor met foto 15%
Kan vanaf die schermen rechtstreeks naar die medewerker gemaild worden 3%
Hebt u extra schermen toegevoegd met tekst (eigen content) 46%
Hebt u een of meerdere van onze standaard schermen verwijderd 9%
Gebruikt u onze schade enquete 4%
   
 Email-marketing  
 Hebt u uw relaties in Admin ingedeeld in groepen  7%
 Voegt u relaties toe via excel import  54%
 Voegt u relaties handmatig toe  36%
 Wordt de database door uw relaties zelf gevuld (aanmelden via de website)  66%
 Gebruikt u de 'responsmeting'  15%
   
 Algemene vragen  
 Vindt u het systeem voldoende gebruiksvriendelijk  95%
 Maakt u gebruik van onze stockfoto's 1%
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wanneer u dit scherm wegklikt komt u terug in de nieuwsbrief. Daar vindt u onderaan de verschillende mogelijkheden nader toegelicht.


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 14-10-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.