Home

Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 045-5740878
  • info@vdlaarwonen.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Rendabel maken van uw website

Om uw website rendabel(er) te maken zullen we eerst voor meer bezoekers moeten zorgen. Daar bestaan verschillende methodes voor:

  • zoekmachines
  • uw website als sterk hulpmiddel inzetten bij reclamecampagnes
  • of (heel eenvoudig) hoog scoren via uw eigen relaties

En daarna omzetten naar extra omzet. Eerst wat toelichting: 

Scoren via zoekmachines
Op zich een bekend verhaal.
Via zoekmachines richt u zich op de (op dat moment nog) onbekende relaties, die vaak uitsluitend op zoek zijn naar het 'goedkoopste' aanbod. En dan is uw aanbod bovendien één van de vele.....  Wanneer dat uw keuze is, is het van belang goed vindbaar te zijn. 
Paginatitel, leesbare buttons, zoekmachine-optimalisatievelden, in onze eerdere mail hierover hebt u er alles over kunnen lezen. Hebt u die mail gemist? Even een mail naar info@dossiernet.nl en wij sturen hem graag even na.

Scoren via regionale reclame

De meeste Financieel Dienstverleners zijn echter regionaal georienteerd, omdat juist in die gevallen het persoonlijk contact belangrijk is. En uw website kan daar een maatgevende rol in gaan spelen, wanneer u deze gebruikt als 'zelf-zoek-machine'. 
In uw reclame maakt u duidelijk wat uw aanbod is en via uw website kan de consument feilloos nagaan of dat aanbod klopt. Zonder afspraak, zonder dwang, onbekeken en zelfs zonder dat u dat weet....... 
Meer bezoekers via reclame. Zoals huis-aan-huis-folders, advertenties, bijsluiters, etc. 

Scoren via uw eigen relaties
Veruit de goedkoopste methode. En... de methode met de meeste scoringskansen! Want bij deze methode bepaalt u de hoeveelheid bezoekers volledig zelf!
Een belangrijk deel van uw 'normale' werkzaamheden ligt namelijk op het terrein van ondersteunende diensten verlenen. Voor veel van die diensten bestaan handige (en kostenbesparende) hulpmiddelen die in uw website ingebouwd kunnen worden. Zoals een online schadeformulier, een herbouwwaardemeter, een inboedelwaardemeter e.d. Hulpmiddelen waarmee u uw relaties (vaak telefonisch al) direct aan snelle en gemakkelijke oplossingen kunt helpen. Met als vanzelf een sterke toename van websitebezoek.  
Zelfs groepsgewijs kunt u ze inzetten! Bijvoorbeeld met een (WFT-belangrijke) nieuwsbrief. Zo kunt u bijvoorbeeld alle samenwonenden wijzen op een ANW-hiaat-module, of aan het einde van het jaar iedereen wijzen op een lijfrentecalculator etc.
Meer bezoekers, maar dan dus door uw eigen verwijzingen.

En dan bezoekers omzetten in extra omzet:
De bezoeker heeft uw website gevonden. Via de zoekmachines, via uw reclamecampagne of gewoon, omdat u hem er op gewezen hebt.
Dan blijft nog één ding over: met welke hulpmiddelen wilt u die extra omzet maken? Er is op dat terrein veel keuze. Denk aan de aanvraagmodules die verzekeraars tegenwoordig aanbieden. Of aan de premievergelijkers. Verzekeraars bieden ze gratis aan. En het inbouwen is doorgaans erg eenvoudig.
Voor u is dan alleen nog van belang, dat u er op toeziet dat die modules de aandacht gaan trekken. Door kleur, formaat of beweging. Maar dat doen de meeste modules uit zich zelf al.

Is het dan echt zo eenvoudig?
Ja. Het zoeken naar meer bezoekers is echt eenvoudig. En de bezoekers bewegen ook andere diensten af te nemen eigenlijk ook. Want u hebt de hulpmiddelen en de regie volledig in eigen hand.

De commerciële aanvraagmodules kunt u kosteloos bestellen bij de meeste verzekeraars. De niet-commerciële hulpmiddelen, zoals rekentools, digitale formulieren e.d. hebben wij voor u beschikbaar. Klik dan hier.
Wij helpen u graag verder.


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 08-01-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.