Home

Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 045-5740878
  • info@vdlaarwonen.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Stimuleren van het aantal bezoekers

Lichtkrant ingesteld? 
Met ons vorige bericht over de lichtkrant hebt u kunnen zien hoe u bezoekers aan uw website gemakkelijk kunt 'verleiden' ook andere onderdelen te gaan bezoeken. Het is een kwestie van simpelweg de juiste reclameboodschappen invoeren in uw lichtkrant. 
Want...... u zult niet altijd precies weten waarom iemand uw website bezoekt, maar u weet nu wel hoe u aan dat bezoek omzet moet kunnen overhouden. 

Het maakt bovendien alle gratis 'maatschappij-banners' overbodig. En daarmee houdt u uw website overzichtelijk en stijlvol.

Najaar? Voer een reclameboodschap in over zorgverzekeringen. Met een 'klik hier' naar de betreffende aanvraagmodule. Of voer een reclameboodschap in over 'lijfrente'. 
Geen bijzondere najaarscampagne? Plaats dan een reclametekst voor de producten waar u het liefste zaken in doet. En verwijs met een 'klik hier' gelijk naar de betreffende pagina.

Maar hoe krijgt u die bezoekers op uw website?

Dat kan op diverse manieren. De makkelijkste is om u te richten op uw eigen relaties. Daar heeft u regelmatig contact mee. En juist die kunt u gemakkelijk voor hun eigen gemak naar uw website verwijzen.
In uw website zijn er tal van hulpmiddelen voor ingebouwd. En het is goed wanneer u en uw medewerkers al die hulpmiddelen kennen  en weten waar die in uw website te vinden zijn! Want ze stellen u in staat uw website actief in te zetten.

Voorbeeld 1: schadeformulier
Klant belt met de mededeling dat hij een schade heeft. U wijst de klant op het schadeformulier op uw website. Voor uw klant is dat makkelijk, want het kan online worden ingevuld. En in de tussentijd bespaart u porti, briefpapier en envelop. 

Voorbeeld 2: aanvraagformulier simple risks
Klant wil een inboedelverzekering afsluiten. U wijst de klant op het digitale aanvraagformulier. Ook dat is weer gemakkelijk online in te vullen. En u zou daar de lichtkrant bijvoorbeeld kunnen voorzien van de reclametekst 'Hulp nodig bij het invullen? Wij helpen graag. Bel 012-3456789'

Voorbeeld 3: rekentools
U maakt een selectie in uw administratie van alle woonhuisverzekerden. En u wijst ze op de kans van onderverzekering. U biedt uw website / rekentools / herbouwwaardemeter aan om dat te controleren. Uw klant gerustgesteld, de AFM blij dat u proactief bezig bent en u hebt opnieuw kans op extra omzet. 

Voorbeeld 4: Renteverwachting hypotheek
Op uw acceptgirokaarten, of op uw nieuwsbrief, wijst u uw (a.s.) hypotheekrelaties op de grafiekpresentatie. Het zal met grote regelmaat veel bezoekers opleveren! En wanneer u daar de lichtkrant voorziet van een verwijzing naar 'actuele hypotheekrentes' en vervolgens op de pagina 'actuele rentes' de lichtkrant koppelt aan de hypotheek-offerteaanvraag........... 

Voorbeeld 4: lijfrenteruimtemeter
Een inkopper in het najaar! Wijs uw relaties op de aanwezigheid van deze handige calculator, zodat ze zelf kunnen nagaan of een gesprek zinvol is. (en programmeer dan de lichtkrant met een oproep om contact op te nemen)

Het is dus niet zo moeilijk uw website in te zetten voor kostenbesparing en omzetvergroting. Want het is niet meer dan de weg kennen binnen uw eigen website. En er gebruik van te maken!

Welke hulpmiddelen hebt u daar allemaal voor beschikbaar?

  • Bij schade:
    • het schadeformulier
    • de schade-enquete
  • Verzekeringen:
    • inboedelwaardemeter
    • herbouwwaardemeter
    • mutatiebuttons (u bent ook in het weekeinde bereikbaar) 
      • wijzig autopolis
      • wijzig andere polis
      • wijzig persoonlijke gegevens
    • Formulieren:
      • onze digitale aanvraagformulieren
      • de digitale opzegservice
      • het digitaal verzoek intermediairwijziging
      • evt. uw eigen toegevoegde formulieren
  • Hypotheken:
    • maximale hypotheekcalculator
    • pagina actuele hypotheekrentes
    • grafiek renteverwachting
    • uitgebreide inventarisatieformulieren
    • werkgeversverklaring
    • Plus, als u daarover beschikt:
      • bereken benodig hypotheekbedrag nieuwbouw
      • idem bestaande bouw
      • bereken voordeel oversluiten
  • Pensioen
    • bereken de lijfrenteruimte
    • bereken het ANW-hiaat
    • pensioentest
  • Financieringen:
    • rekenmodule kredietruimte
  • En verder, als u hier over beschikt:
    • uw woninganbod als makelaar o/g
    • inzage in de eigen polisgegevens
    • email marketing

Veel hulpmiddelen dus. Heel veel. Wijs uw klanten erop. Individueel of campagnematig. Dan gaat uw website echt voor u werken!

Tips:

  1. Sponsert u? Maak dan eens foto's op een toernooi en plaats die foto's ergens op uw website. En vraag daarna in het 'clubblad' aandacht voor de fotopagina op uw website. (wel even de lichtkrant daar van de juiste boodschap voorzien....)
  2. Zorg dat al uw medewerkers (en u zelf uiteraard ook) precies weten welke hulpmiddelen er zijn en waar ze te vinden zijn.
  3. Help uw relaties door ze (telefonisch) op de hulpmiddelen te wijzen 
  4. Doe dat ook campagnematig, door selecties te maken in uw administratie
  5. Maak rustig gebruik van het ouderwetse 'folderen'. Niet is makkelijker dan dat. En de hulpmiddelen van uw website doen het werk! 
  6. Bouw rustig vergelijkingsprogramma's in, maar programmeer dan de lichtkrant wel met een tekst die wijst op uw telefonische ondersteuning!

Kostenbesparing en omzetvergroting. Het is echt niet moeilijk. 

Volgende week gaan we in op het sturen van zoekmachines.


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 12-11-2008. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.